Sunday, October 31, 2010

hari untuk leasure

ahad memang dinanti-nantikan setiap insan. mostly orang akan off ari ahad. termasuklah aku. ari ni berjalan saja. ni baru balik dari berjalan lah ni. sampai umah terus on lappy and go online. tadi keluar pergi avon. hehe.. aku bukanlah pengguna setia avon. tapi aku suka tengok catalog. ntah lah. memang suka. any catalog will do. catalog tesco pon aku suka tengok. browsing page by page. rase cam sume nak beli. kat avon tadi takdak beli ape-ape pon. just my aunt nak check account status dia dalam avon. kakak avon tu kata still active. my aunt pon lega. aku tak kesah. lagi pon dah lama tak beli barang avon. barang dia sume mahal-mahal. yang had murah usually low quality. tu yang tak best (to avon, sorry to say that. no offend)

after pergi avon, we all straight to carrefour ampang. nak cari wardrobe aku. huh! hampeh. celaka. yang display saja ade. stok abis. dah agak dah. aku dah cakap kat aunt aku. asal kita pi je mesti punyelah takdak. mamat indian tu kata stok abis. baru order saturday. yakni semalam. next week sampai. dia siap cakap offer ade sampai next week. ade satu minggu lagi. ah ye. sok aku datang same jugak. sekali aku bagi sedas baru tau. last-last aku wat keja tak berfaedah snap pic hamster yang dijual dalam carrefour.

hamster ni tidoq ngan empat kaki ngadap cermin

after foya-foya dalam carrefour kitorang pi makan kat kfc. hmm~ last time makan kfc time puase aritu. makan mase buka okeh. time puase aritu dua kali aku beli kfc. tiba-tiba mengidam kfc mase puase. my fav biase lah. always spicy.

lepas pi carrefour, we all pi bandar tasik permaisuri. ade sedara dok situ. dari lepas asar sampai ishak kitorang lepak situ. kitorang wat pe? saja lepak. tengok tv. ade citer kat disney channel ni bertajuk disney's waktu rehat. citer melayu. budak-budak sekolah. style high school musical tu. boleh tahan menarik jugak citer ni. tapi aku malas nak citer balik. korang tengok sendiri je lah kat disney channer tu yek.

tadi before balik aku pi fotostet certificate aku. oh ye. kang aku lupe lak nak bawak gambar aku empat keping. esok kene bawak.

ESOK???!!

esok! esok adelah harinye! ari aku akan start keje kat tempat baru. ya Allah.. persiapkan lah hamba-Mu ini dengan kekuatan iman dan mental serta fizikal. cheh! cam nak pi berperang pulok. harap-harap tempat baru ni memberi aku satu pengalaman baru yang tak boleh dilupakan. tak leh dilupakan sebab best tak pe. lau tak leh dilupakan sebab tak best memang celaka.

mulai bulan depan, yakni start esok, aku kena start menabung. (thanks mokni sebab bagi aku adiah tabung. cam tau-tau ja aku ni boros). esok gak kene bangun cepat. pi keja cepat. sebabnya aku tak topup touch n go aku lagi. dah la bulan lepas dia tolak 2 hari secara tiba-tiba. celaka betul!

ok lah. nak offline ni. baru balik, baju tak gosok lagi. beg tak siap-siap lagi. huh huh! dalam hati dah mula berdebaq-debaq.


dupDApdupDAP..


aiseh..





oh ye. hopefully korang suke ngan layout baru blog aku ni. dari last week dok cari akhirnya jumpa yang aku suka. hehheh..

No comments:

Post a Comment