Sunday, December 19, 2010

sedutan seminggu...

dalam minggu ni macam-macam benda aku wat.. sumenye adelah lah untuk kepuasan diri sendiri, bukannya untuk orang lain. aku takdak mase nak puaskan hati orang lain sedangkan hati sendiri pon tak puas. (don't think yellow okeh!)

minggu ni agak bz di opis. l.o.d masuk melambak time hari nak menjengah ke ujung minggu (ate memang betol lah bank nih!) saman pon membuatkan aku tak menang tangan. bulan lepas free jek.. bulan ni heavy jekk... siap lah sape yang tak bayar loan kete.. anda adalah dengan ini disaman... (saya yang menurut perintah!)

minggu ni ingat nak abis tengok dvd gossip girl yang aku beli bulan lepas. ade baki tiga disk lagi. tapi tak tersempat jugak... balik umah dah pukul bape? penat, tired, lemah tenaga (bukan batin, saya belum kahwin lagi) malas nak pasang disk. tapi, yang rajinnye pulak bukak youtube tengok anime jepun. minggu ni dua anime aku tengok. dua-dua best dah highly recommended. tajuk pertama diberi nama Highschool Of The Dead (HOTD). giler best (ade maksud tersirat) anime ni. tapi, nak diingatkan, kalau korang rase anime ni melampau (aku pon rase cam tu jugak) & tak patut ditengok, so toksah lah korang tengok. hanye orang yang dapat menahan mata dan hati je mampu untuk bertahan tengok. pasalnye anime di tersangat lah gorenye and full of ermm... korang tengok baru korang tahu. tajuk kedua diberi nama Vampire Knight (VK). ni lagi giler best punye anime. sesape yang minat genre dark, romance dan vampire (of cos!) silalah tengok citer ni. terbaik selepas Trinity Blood dan Blood +. sekarang masih lagi dalam penghayatan citer ni.. aku dah jadik obses sampai aku putarkan lagi theme dia tanpa henti. sebab lagu ending theme dia tersangat lah beautiful yet creepy & scary.

disebabkan keobsesan yang melampau ni jugak lah aku tukaq balik name aku kat fesbuk dengan name jepun aku dulu (aku rakyat jepun tak bertauliah) siap ngan profile picture tak leh blah dari VK. ingat nak bubuh gambar yang agak intimate tapi karang kawan-kawan aku cakap aku ni gile jadah pulak.

oleh sebab aku ternyata sangat lah bz sekarang dan hari-hari berikutnye, blog ini akan kurang dengan update sehinggalah obsesi aku berakhir (tu tak tau bila)

saksikan zombie-zombie disepak-terajang oleh awek-awek yang seksi

saksikan pertarungan muktahir antara manusia-pontianak-separuh pontianak separuh manusia dalam menegakkan kebebasan dan cinta
oh ye.. semalam aku pi tengok Hantu Kak Limah Balik Kampung kat TGV jusco cheras selatan sama member poli aku. giler klaka muvi ni. siap selit hantu betul gitew...  kepada Hassan Mutalib, semoga berjaya dengan muzikal zombie anda yang akan direleasekan ntah bila..

No comments:

Post a Comment