Sunday, December 5, 2010

mood : bercampur aduk

hmm~ ari ni ahad, cuti. esok isnin keje. luse selasa cuti balik. tulat rabu keje balik. penat la cam ni weii~ demm...

kan bagus lau direct 3 hari. tapi, bila dipikir-pikirkan, tak boleh. sebabnye, gaji i tak masuk lagi. huwaaa!! celaka sungguh! kebarangkalian salary aku clear esok. ESOK???!!! tak patut lah! korang tengok dah berapa haribulan ni? orang lain sedang syok bershopping sakan kat SOGO, JJ (dah lah JJ tengah SALE) aku? masih terumbang ambing dengan duit dalam poket yang tak seberapa. huhuhuhuhu~ sedey giler babas nih~

but once salary aku dah clear, aku nak start wat budget untuk next year. jangan ingat Malaysia jek ade Bajet 2011, aku pon ade tau. aku dah berangan nak beli handphone baru. less canggih but more better. aikk? camne tu? nanti-nanti lah aku story. sekarang dah balik umah, internet connection dah okeh, kira dah bagus lah tu...

sekali lagi aku rasekan diri aku sedang merepek lagi. so, aku blah dulu. chiow!

No comments:

Post a Comment