Saturday, December 4, 2010

editzzz

aku baru jek pas edit blog. lagipon nak up date sekali. mesti nak tau apesal nama g g ek? name tu datang setelah aku bagai nak gile pikir name baru untuk blog aku ni. sebabnye sekarang ni tengah gila tengok gg. menatang ape pulak gg tu? jeng jeng jeng... gg singkatan untuk gossip girl. alah citer drama yang aku dok citer kat entry aku yang lepas tu. sampai ringtone henpon aku pon aku cilok lagu opening citer tu. perghh.. punye kipas-susah-mati a.k.a. die hard fan lah aku nih. nak nak pulak minggu lepas aku telah meng-risiko-kan duit dalam akaun aku dengan membeli dvd citer gossip girl season one tatkala duit dah tinggal ciput pastu gaji lum dapat lagi. aku pulak dah tekad nak beli season 2 bile dapat gaji nanti. pulak tu aku cam dah ter-promise kat orang yang jual dvd tu yang aku akan beli lagi. haishh..

dalam minggu lepas gak aku terserempak ngan orang yang jual-jual tudung kat tesco extra cheras (yang asalnye dulu makro cheras). mase aku dok belek-belek selendang yang boleh tahan mahal harganya kat kiosk tu, aku terjumpe lah selendang yang di chop perkataan gossip girl. aku rase cam nak menjerit jek kat situ. aku cakap ngan diri aku, 'it's a steal!" tapi aku takdak niat nak curik lah. sebabnye aku jarang beli selendang kebelakangan ni. pulak tu ade tulis gossip girl. show feveret aku nih! aku pikir lebih 10 kali nak beli ke tak nak beli. last-last aku beli gak.. masuk ni dah dua kali aku pakai selendang tu.

akhir kata aku harap korang tak terkejut bile tengok tajuk blog aku dah lain. tajuk jek lain. yang lain still sama. aku pon still aku lagi.





sebenarnye aku nak letak name lain yang aku pikir nak cilok dari tagline bank tapi takot kene saman pulak nanti.  

No comments:

Post a Comment