Wednesday, October 13, 2010

Gila

hari  ni macam orang gila dah aku. pi sana, pi sini, pi sunun. pasai apa?
pertame skali wat akaun maybank. banyak betul prosedurnye. aku dah naik pening duk dalam  bank tadi.
buat tu. buat ni. pi mesin cash deposit, pi atm machine.

fening... fening..

akhirnye lepas hampir lebih sejam aku duk dalam bank, selesai. mase wat acc bank rakyat takde la susah mane. setengah jam dah siap. maybank takdak buku. bank rakyat ade. aku rase ade buku lagi senang. buleh nampak kuar masuk duit. tak pa lah. maybank kan canggih. ke alaf 21 dah..

dah keluaq bank, pegi bayaq internet. tak bayaq alamatnye tak online lah aku..

jap lagi nak bersiap-siap lagi. pi mane? hehehe..
pi interview.. camne lah nanti agaknye ye? neves dari semalam

apsal aku asyik bersin dari semalam?

No comments:

Post a Comment