Monday, November 15, 2010

tengah suka hati??

sekarang lawyer belum masuk. tinggal aku ngan office boy jek kat opis. (oopps! kitorang not doing anything okeyy).. tadi pagi cam ribut aku datang opis nak siapkan update status untuk bank. sambil breakfast sambil sambil menaip. memang kalut lah tadi..

sekarang report dah siap tinggal nak submit kat lawyer jek. Alhamdulillah.. dah lega.. tapi belum boleh suka hati. sebabnye aku post entri ni secara curian.. mampos lau bos nampak. tapi rasenye dia tak tau kot.. hakhak..

courier baru sampai tadi so aku yang kene meng-record dalam log book. dan aku jugak lah yang kena bukak sume mails yang baru sampai.. haha.. privileged tela diberikan kepada aku.. so every incoming mails aku yang handle. dalam aku dok belek mails tadi, ade pulak letter of offer keje aku.. huhu! aku belum penah dapat lagi l.o.o and aku siap bace before boss bace.. sorry boss!

nak suka hati cam serba salah pulak.. pasalnye tak tau leh online atau tak.. hehehe..

No comments:

Post a Comment