Sunday, November 7, 2010

Misi Hari Sabtu Ke KL

"betapa senang beta punya hati, betalah yang digelarkan setan aminurrashid
cut! bukan setan, syaitan! sultan!"

begitu jugaklah hati sorang gadis keturunan melayu-perancis ini. ini bermakna beliau bukanlah kacukan melayu-jepun seperti yang beliau sangkakan sebelum ini setelah beliau manduduki sebuah kuis tentang asal-usul beliau melalui facebook (jangan percaya 100% kuis facebook, auta je lebih)

arini adelah kali pertama aku cuti ari sabtu. seronoknye tak terkira. semalam cuti gak. deepavali. so aku asyik dok ingat arini ari ahad padahal baru sabtu. ye lah.. usually ari sabtu kerja la ni cuti pulak. tu yang seronok tu.

ari ni visit times square lagik. minggu lepas dah visit. minggu ni visit lagi. hmm~ tunggu bulan depan pulak. sekarang duit dalam hibernasi.

harap-harap gak tempat kerja baru aku ni tak lah seteruk yang disangkakan. ye lah lawfirm. aiks? dari bidang fashion ke law? jauh menyimpang tuh! haha

 esok lau jadi nak gi beli wardrobe aku yang dah lame tertunggak pembeliannya. jangan aku pegi sok cakap stok abis lagi. memang aku bagi se-das kang!



ni lah items yang aku dapat secara sistem barter kat times square. ahax!

nampak tudung nak beli lah pulak. agak-agak sampai ke ujung bulan tak hajatnye? atau pon dalam mase 1 minggu akan terbeli gamaknye?


No comments:

Post a Comment