Saturday, October 30, 2010

hari ini...

hari ini..
hari sabtu (sume orang tau kan?)
hari ini..
hari terakhir aku di selendang sutera 
(1st mood: happy sebab tak yah nak berdiri lama-lama lagi sampai kaki cramp tiap-tiap malam. 2nd sedikit sedey coz berpisah ngan colleagues yang cambest tak hengat)
hari ini..
balik dari keja awal. kul 2. selalunya kul 4.
hari ini..
wat amal jariah for the in need
hari ini..
makan nasi lemak kukus yang sedap kat wisma genting. bile lagi agaknye dapat makan nasi lemak depa?
hari ini..
dapt satu lagi farewell gift. yang lain tak nak bagi aku hadiah kew? hakhak
hari ini..
kain sarong last yang aku jahit tak siap hemming 
(opah kate tak pe. tinggal hemming je. dah tau sarong tu agak payah dan leceh, apsal lah bagi aku semalam? memanglah takkan dapat siap in time!)
hari ini..
tak dapat bank-in duit. machine out of service. celaka betul!
hari ini..
pegi times square lagi,
(beli t-shirt 3 helai kat f.o.s, kemeja and 2 helai seluar serta some essentials kat watson)




hari ini..

secara tiba-tiba dan tanpa dikesan...

duit aku short 100 hengget

camne leh jadik camni?

aku dah musykil tahap gaban dah ni.

dari tadi dok pikiaq awat lagu ni.

kira dah dekat 10 kali.

tetap short 100.

nak nangis kejap.

No comments:

Post a Comment